czwartek, 6 marca 2014

LBA!!!!!!!

Cześć!
ZOSTAŁAM MIANOWANA DO LBA !!!!! :D
Muszę teraz odpowiedzieć na 11 pytań!.
1.Pies czy kot?
Pies, kot jedynie dziki.Ale wierności psów nie da się przebić
2.Twój ulubiony kolor?
Fioletowy lub niebieski :)
3.Dlaczego założyłaś bloga?
Szczerze? sama nie wiem  :)
4.Twój ulubiony aktor/aktorka?
Nie mam.. :o9.
5.Twoja ulubiona piosenkarka?
P!nk- Weganka z przecudownym głosem
6.Imię Bff
Bary
7.Masz inny blog?
Nie, ale miałam
8.Posiadasz zwierzątko?
Jak widać tak, i jeszcze żabkę i jaszczurke :)
9.Gdzie chciałabyś zamieszkać?
Polska, Mazury :)
10.Jaki kraj chciałabyś zobaczyć?
Hiszpanie, Albanie, Szwecje, i ponownie Włochy, Chorowacje, Egipt, Turcje - Mam duże szanse że tam pojade
11.Twoja ulubiona piosenka?
Dużo, ale zapomniałam nazwy najlepszej..


Jak ja się cieszę :) Komuś spodobał się blog!
I przepraszam za długie nie blogowania mam zamiar nadrobić straty :)


2 komentarze: